.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت ؟
جلسه انتخاب شهردار ساری بازهم بی نتیجه ماند / دود نامزدبازی اعضای شورای شهر ساری به چشم شهروندان می رود !
شمال نیوز : دود تعلل در انتخاب شهردار در حالی که نامزدهای پرتعدادی نتوانستند از فیلتر شورا عبور کنند به چشم شهروندان ساروی می رود تا جایی که برخی از اعضای شورا هم به این نتیجه رسیدند و در جلسه اخیر به همکاران خود متذکر شدند .....

شمال نیوز:  جلسه علنی شورای شهر ساری برای انتخاب شهردار در شرایطی با حضور همه اعضای شورا برگزار شد که بازهم بدون نتیجه ماند .

به گزارش شمال نیوز، در این جلسه که مسعود مدینه ، عباس رجبی و علی اسد سه گزینه روی میز برای انتخاب شهردار بودند با طی چند مرحله ، سرانجام ختم به این شد که همچنان عمارت شهرداری باید بدون صاحب رها شود .

3 - 3 - 2 !!!

در رای‌گیری اول  عباس رجبی با 3 رای، مسعود مدینه با 3 رای و علی اسد هم با 2 رای و یک رای سفید اعضای شورا به مرحله دوم کشیده شد  و اسد ازگردونه گزینه‌های تصدی شهرداری ساری حذف گردید تا همچنان فرماندار جویبار بماند .

4- 4 !!!!

اما در مرحله دوم رای‌گیری برای انتخاب شهردار ساری بین 2 گزینه ای که هرکدام سه رای را کسب کرده بودند صورت گرفت که اینبار هم تساوی کار را به جلسه یا جلسات بعدی کشاند .

در این مرحله سیدمسعود مدینه با 4 رای و عباس رجبی هم با 4 رای در کنار همان  یک رای سفید مرحله قبل کار انتخاب شهردار را سخت تر کرد .


پس از تساوی دو گزینه تصدی شهرداری ساری، با نظر اعضای شورای شهر، روند انتخاب شهردار ساری به جلسه بعدی موکول شد.

به نظر می رسد پروسه انتخاب شهردار ساری به شدت طولانی شده است و حالا دیگر مردم نیز نگرانند . اگر چه عمارت شهرداری با سرپرستی اداره می شود اما به اذعان کارشناسان ، این تشکیلات عریض و طویل نیازمند به شهردار است . بیمه تامین اجتماعی بسیاری از نیروهای شهرداری چند ماهی است که پرداخت نشده است ، پروژه های عمرانی شهر شتاب لازم را ندارد و ....... و این در حالی است که اعضای شورا همچنان با آرامش وصف ناشدنی در حال انتخاب شهردار هستند و نامزدهای بسیاری را مورد بررسی و تعیین صلاحیت قرار دادند .

پرواضح است که ادامه شیوه نامزدبازی اعضای شورای شهر مورد رضایت شهروندان ساروی به عنوان موکلان آنان نیست و باید هر چه سریعتر تکلیف سکاندار عمارت شهرداری ساری مشخص شود .

آنچه مسلم است اینکه ؛ دود تعلل در انتخاب شهردار در حالی که نامزدهای پرتعدادی نتوانستند از فیلتر شورا عبور کنند به چشم شهروندان ساروی می رود تا جایی که برخی از اعضای شورا هم به این نتیجه رسیدند و در جلسه اخیر به همکاران خود متذکر شدند .

بدون تردید به بهانه دقت بیشتر در انتخاب شهردار نمی توان همچنان مرکز استان را بدون شهردار نگه داشت و شایسته است اعضای شورا در جلسات فشرده صبح ، عصر و شب خود در اولین فرصت عمارت شهرداری را از بلاتکلیفی رها نمایند .

حاشیه ها

* جلسه شورای شهر ساری علی رغم اهمیت زیاد با 35 دقیقه تاخیر برگزار شد که مورد انتقاد برخی از اعضا قرار گرفت .

* سعید نجاریان عضو شورای شهر ساری که یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری بود، پیش از آغاز برگزاری جلسه شورای شهر از گزینه شهرداری انصراف داد.


* علیجان شمشیربند عضو شورای شهر ساری که انگار نقدهای مردم از سردرگمی شورا در انتخاب شهردار بگوشش رسیده است ، کفت : روند طولانی شدن انتخاب شهردار ساری به این معنا نیست که شورا با یکدیگر اختلاف داشتند.  طولانی شدن روند انتخاب شهردار طبیعی است و برای انتخاب شهردار آینده ساری هیچگونه فشار سیاسی، جناحی و حزبی بر روی اعضای شورای شهر ساری نبوده و رای اعضای شورا آزادانه بوده است.


* سید علی آقامیری  عضو شورای شهر ساری نیز طی سخنانی با بیان اینکه دوست نداشتیم سعید نجاریان از گزینه تصدی شهرداری ساری استعفا دهد، گفت: پیشنهاد می‌دهم جلسه فعلی انتخاب شهردار لغو و در جلسه بعدی انتخاب شهردار انجام شود.


این سخنان آقامیری مورد انتقاد تعدادی از اعضای شورای شهر ساری قرار گرفت و آقامیری در پاسخ به انتقادات گفت: این پیشنهاد شخصی من است.

* در پایان جلسه رای‌گیری که 2 گزینه تصدی شهرداری ساری با چهار رای به تساوی رسیدند مورد انتقاد فرامرز نقیبی و علی‌اکبر زلیکانی قرار گرفت و خواستار انتخاب هرچه زودتر شهردار ساری شدند تا بیشتر از این اداره شهر معطل نماند.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1398
من اولا متاسفم که اعضای شورای شهر ما توانشان همین قدر است
ثانیا متاسفم از اینکه آقای فرزانه که دارای کوله باری از تجربه در شهرداری در وزارت کشور با سیاسی بازی عده ای که فقط خود را شایسته می دانند عدم صلاحیت می زنند
در کشور ژاپن هیچوقت یک دکتر تحصیل کرده را در ابتدای کارش مسئول جایی نمی کنند و افراد را بر اساس تجربه و مهارت برمی گزینند ما در ساری روشن و واضح دیدیم که آقای مهندس فرزانه که مهندس عمران هم هست عدم صلاحیت می زنند
از استاندار عزیز که فرزند همین شهر است عاجزانه می خواهیم در جهت حمایت از مهندس فرزانه قدم بردارد و در وزارت کشور صلاحیت ایشان را بگیرد اطمینان دارم که ایشان شهر را به شهری که درخو شان آن است برساند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 مرداد 1398
شهردار مرکز استان باید فوق لیسانس باشد
نا شناس 9 مرداد 1398
از کجا معلوم کا استاندار نبوده .
نا شناس 9 مرداد 1398
دوست عزیز واقعا حرف شما کاملا درست هست
نا شناس 9 مرداد 1398
چرا اینقدر ناراحت شدی؟ حتما صلاحیتشو نداشت حالا بخاطر مدرک تحصیلی یا چیز دیگه که ظاهرا من و شما خبر نداریم
نا شناس 8 مرداد 1398
همین که علی اسد حذف شپ یعنی حواس شورا هست
ای کاش قبل انتخابات و ورود آقایون یک استعلام از وزارت کشور و اطلاعات گرفته میشد چون میدونم بعضی ها باز رد میشن
پاسخ ها به این نظر
سید 9 مرداد 1398
درسلامت نفس وبا جدیت بودن دلسوز بودن مهندس سیدعلی اسد شکی نیست کاشکی قبل از اظهار نظرهای سیاسی وو.....فردای قیامت را در نظر بگیرد چو ن روز حساب ومعادی هم هست که باید پاسخگو باشیم
سید 9 مرداد 1398
با سلام به نظر من شهروند باید شهردار از بیرون انتخاب شود نه آقایان مدینه و رجبی چون اینها شهرداری رو خراب کردند نمونه بارزشان در انتخابات شورای شهر که با پول رای آوردند . و اصلا لیاقت شهردار شدن رو ندارند. با تشکر
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 مرداد 1398
داداش فقط اعتماد به نفس رو داشته باش
همشون میدونن تایید نمیشن:)))
ناشناس 9 مرداد 1398
اولاً : مايه تاسف است وجود اعضاي شوراي شهري كه هنوز نميدانند از نظر قانوني و نظارتي هيچ يك از گزينه هاي تصدي شهرداري ساري صلاحيت شهردار شدن را ندارند و مجددا اشتباه انتخاب اول خود را تكرار ميكنند. ثانياً : در خصوص آقاي فرزانه بايستي گفت فارغ از تجربه 38 ساله اش در شهرداري (كه اين موضوع خود جاي سوال است كه چطور شخصي مي تواند 38 سال در شهرداري كار كند و هنوز بازنشسته نشود) از ابتدا از نظر دستگاههاي امنيتي ايشان فاقد صلاحيت بودو همين شرايط در مورد دو گزينه فعلي شهرداري صادق است. اما جاي تاسف است كه 9 عضو شورا خود را به خواب خرگوشي زده اند و با سرنوشت يك شهر و 7 هزار نيروي شهرداري (كه اين هجم از نيرو نيز حاصل مداخله همين شوراست) بازي مي كنند
@m 9 مرداد 1398
آقا من چند بار گفتم اینا نمایش هست ؟؟؟؟ و 3 جلسه ی قبل گفتم اینا نتیجه نمیگیرن . الان تو جلسه ی بعدی چه اتفاقی میخواد بیوفته ؟؟؟ تعدا اعضا از 9 تا میخواد بیشتر بشه ؟؟ چه اتفاقی میخواد بیوفته که نتیجه از 4-4 به 5-4 تغییر پیدا کنه . اونی که سفید داده خیلی زرنگ بوده ، الان راحت میتونه پوئن بگیره . هر کی بهش بیشتر پوئن بده میچرخه سمت اون یکی و یا چه اتفاقی میخواد بیوفته که نظرات این دوستان تغییر کنه ؟ گزینه همین دوتا هستن و اعضا هم همین 9 تا .واقعا متاسفم برای این شورای بی کفایت و بیسواد .
در ضمن ، واقعا چه شورای ضعیف و بیسوادی داریم . یا خیلی بیسوادن یا خیلی دغل کار . مگه نمیدونن که شهردار باید کارمند دولت باشه ،مدینه که اصلا پست دولتی نداشته چطور میتونه شهردار بشه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 مرداد 1398
شهردار باید کارمند دولت باشه؟؟؟ داداش گرم شدی داریم قانون میدی بیرون؟؟؟؟
ولی الباقی حرفاتونو قبول دارم
ساروی 9 مرداد 1398
جناب مهندس فرامرز نقیبی یکی از محبوب ترین و فعال ترین اعضای شورای شهر ساری از ابتدا تا کنون بوده است.قدر این مردان بزرگ را بدانیم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 مرداد 1398
محبوب های شهر ساری آقایان نقیبی و شجاعی
نا شناس 9 مرداد 1398
خا خا خا
مهدي 9 مرداد 1398
اطميان داشته باش كه اگر لياقت داشته باشد مردم فهيم خودشان عقل و شعور دارند مي بينند نياز به چاپلوسي شما ها ندارند.
نا شناس 9 مرداد 1398
چرا یکی از اعضای شورا در زمان تعیین انتخاب شهردار برگ سفید می دهد این یعنی بی احترامی به مردم می باشد
پاسخ ها به این نظر
سینا 9 مرداد 1398
زنده و پاینده باشد مهندس نقیبی مدیر نمونه استان
شکتایی ریکا 9 مرداد 1398
مهندس نقیبی افتخار شهر ماست امیدوارم هرکسی شهردار میشه قدر مردم و شهرش رو بدونه.
با آرزوی موفقیت مهندس رجبی
رضا 9 مرداد 1398
واقعا جای تاسفه ،نماد واقعی از عدم کارایی نمایندگان فرمایشی و بی اعتبار، در مرکز استانی که افراد لایق عدم صلاحیت می خورند وبرای بی عرضه ها معرکه می گیرند
ساروی با تعصب 9 مرداد 1398
سلام خدمت شما
خیلی زشته از اینکه ندونسته و با قصد و غرض میخواین شخصی رو تخریب کنید . خوبه قبل از تخریب کسی اطلاعات دقیقی از اشخاص داشته باشید .
عباس رجبی بیجاربنه ، دارای مدرک مهندسی مکانیک و ارشد مدیریت حمل و نقل، دو دوره مدیر عامل نمونه کشور، مشاور سازمان نظام مهندسی مازندران، عضو هیات مدیره سازمانهای حمل و نقل و ترافیک، آتش نشانی و فضای سبز شهرداری ساری عضو هیات مدیره سازمانهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی و فضای سبز شهرداری قائمشهر هم در کارنامه خود مدیرعامل سازمان های تاکسیرانی، حمل و نقل و ترافیک ، ریس کمیته فنی آتش نشانان کشور ، عضو هیئت رئیسه تکواندو و کبدی و در حال حاضر سرپرست سازمان پسماند می باشد.
رجبی سابقه شهردار شدن در مناطق یک و سه شهر ساری را در دو دوره در کارنامه خود دارد.

این تازه بخشی از رزومه ی عباس رجبی بوده ! شما برید از هر پرسنلی که با عباس رجبی کار کرده سوال بپرسید ! چون عباس رجبی به کسی باج نمیده و سیاستمند هستش آدم بدیه ؟؟؟ عباس رجبی هیچ مشکلی هم نداره و به نظر خیلی ها شایسته شهردار شدن هست و در حال حاضر شاید تنها گزینه ای باشه که میتونه شهرداری رو بسازه

یکسری ها هم میان میگن اینا رد صلاحیت میشن و این حرفا باید عرض کنم که رجبی هیچ مشکلی نداره و طبق آخرین خبری که دارم از همه اتهاماتی که بهش وارد میشد هم تبرئه شده

قابل توجه حسودانی که چشم ندارند موفقیت ساری و ساروی رو ببینند.

شهر بزرگ شهردار بزرگ و با سیاست میخواد و عباس رجبی شخصیتی هست که میتونه با سیاست و پرستیژ کاری ای که داره این شهر رو بسازه

لطفا بی جهت کسی رو تخریب نکنید
مهنا 9 مرداد 1398
اينهمه جلسات مكرر نشون دهنده حساسيت موضوعه.
همونطور كه اعضاى شورا براشون اين جايگاه از اهميت ويژه اى برخورداره قطعا بايد شخص شايسته اى انتخاب بشه. يكى كه سردى و گرمى كار تو شهردارى رو چشيده باشه كسي كه تو سختي بتونه از پس حل كردن مسئله بر بياد. اين شهر فردى ثابت قدم رو لازم داره و عباس رجبى تو اين چند سال خدمتش ثابت كرده كه ثابت قدمه و حرفش حرفه..
وحید ن 9 مرداد 1398
شهر باید دست نخبگان باشه و قاطع میگم عباس رجبی از نخبگان شهر داری هست هم سواد شو داره هم ابهت یه شهردار رو هم مدارج رو با زحمت و تلاش طی کرد برای یه بار هم شده آزمایش کنیم یه کار رو به کاردانش بسپاریم مطمعنم شهر و مردم شهر بهره شو خواهند برد کسی که با زحمت همه مدارج رو طی کرد نه با پول در ضمن رزومه شو سرچ کنید مشخصه همه جای شهرداری و سازمان های تابعه مدیریت داشتن و به نحو احسنتش
سالار ساروی 9 مرداد 1398
شما که عباس رجبی رو نمیشناسین الکی هر چیزی رو بیان نکنین اگه یک دونه مرد باشه تو این شهر اونم عباس رجبیه تو باید باهاش کار کرده باشی تا بدونی رجبی کیه
کسی که هم سابقه مدیریتی بالایی داره هم سیاست کاری داره هم دنیا دیدس و علمشم داره و میتونه شهر رو بسازه
لطفا کور کورانه نظر ندید

سالار ساروی 9 مرداد 1398
چرا نظرهای مارو تایید نمی کنین.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی سایت شما طرفداری یه گروه خاصی رو میکنه واقعا باید خجالت کشید

عق است مهندس عباس رجبی
تا کور شود آنکه نتوان دید
مهدي 9 مرداد 1398
متاسفانه آقايان هنوز جايگاه واقعي شهردار را نمي دانند. شهرداري شده خاله جون بازي هر هفته با اسم يكي بازي مي كنند ..اعضاي محترم شورا كدام يك از آقايان برابر قانون سابقه اجراي دارد ،آقاي مدينه با مدير عاملي شركت ساختماني كه ظاهرا يكي از نمايندگان محترم مجلس قول درست كردنش رو بهش دادند؟ يا آقاي رجبي كه هنوز بعد از مدت 6 ماه سرپرستي سازمان آتش نشاني شان توسط مراجع ذيصلاح تاييد نشده است! خجالت بكشيد و براي راي مردم يك مقدار ارزش قائل بشديد.
نا شناس 9 مرداد 1398
مهم تخصص هست که عباس رجبی شایسته ترین فرد هست.امیدوارم به عنوان یک شهروند ساروی عباس رجبی شهردار ساری شود. تا راه عبوری را ادامه دهد.
پاسخ ها به این نظر
یک ناشناس دیگر ولی از ساری 9 مرداد 1398
مهندس مکانیک با ارشد مدیریت حمل و نقل !!!. در دانشگاه و وزارتخانه ای را که به یک فارغ التحصیل کارشناسی رشته مکانیک ، کارشناسی ارشد حمل و نقل می دهد را باید گل گرفت ، زیرا این دو رشته به غیر از آنکه ممکن است مربوط به اتومبیل شوند، هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند . آقای رجبی با مدرک کارشناسی مکانیک وارد آتش نشانی ساری شدند که آنهم هیچ ارتباطی با آتش نشانی و شهرداری نداشته است . نفرمودید ایشان این مدارج عالی دانشگاهی را در کدام دانشگاه و در چه شهری کسب نموده اند !؟
جای تأسف دارد که شورای شهر ساری بسیاری از داوطلبان متخصص با درجات عالی دانشگاهی معتبر و با تجربه را بی دلیل رد نمود . شورائی که نمی تواند تشخیص صلاحیت بدهد و شهرداری که انتخاب نموده که پس از 3 ماه فاقد صلاحیت تشخیص داده شده است ، کاملاٌ محرز است که فاقد توان تشخیص صلاحیت است و بهتر است اعضاء آن استعفاء داده و بروند به کارعای شخصی خود مشغول شوند .
شهرداری چی 9 مرداد 1398
رجبی متخصص ترین فرد در شهرداری هستش
ساروی ریکا 9 مرداد 1398
این شورا رو که خودتون انتخاب کردین... پس پاش بایستین... ولی بین این دوتا گزینه رجبی سابقه مدیریتیش بهتره خدایی????
سامان 9 مرداد 1398
مهندس رجبی متخصص، متعهد، باسواد، لایق، مدیر، مدبر و شایسته است
سروناز 9 مرداد 1398
مدیریت مهندس رجبی زبانزد شهرداری چی هاست... ایشون تو هر ارگانی بوده فقط نیکی و خوبی برجا گذاشته... دیگه زمانش رسیده سکان شهرداری رو به دست بگیره
نا شناس 9 مرداد 1398
مدینه شهردار ساری است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.